Ultima actualizare 03 februarie 2025

Acest document publicat de TAX CONSULT SRL ( la care se face referință in acest text prin „noi”, „a noastra” sau „ al nostru”) descrie cum și de ce este posibilă accesarea, colectarea, stocarea, folosirea și/sau partajarea (activități  subînțelese  prin „procesare”) informațiilor dumneavoastră personale atunci când utilizați serviciile noastre (denumite in continuare ca „Serviciile”), inclusiv atunci când:

• Vizitați site-ul nostru la https://taxconsultsv.ro, sau orice site de-al nostru care face link la această Notificare de confidențialitate

• Interacționați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv în orice vânzări, marketing sau evenimente


Întrebări sau nelămuriri?

Citirea acestei politici de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. de confidențialitate. Suntem responsabili pentru luarea deciziilor cu privire la modul în care sunt prelucrate informațiile dumneavoastră personale. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la privacy@taxconsultsv.ro.


PRINCIPII

Acest rezumat oferă puncte cheie din politica noastră de confidențialitate, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe link-ul de după fiecare punct cheie sau utilizând cuprinsul de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați.


Ce informații personale procesăm? Când vizitați, utilizați sau navigați prin Serviciile noastre, este posibil să procesăm informații personale în funcție de modul în care interacționați cu noi și Serviciile noastre, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Aflați mai multe despre informațiile personale pe care ni le dezvăluiți.


Prelucrăm informații personale sensibile? Unele dintre informații pot fi considerate „speciale” sau „sensibile” în anumite jurisdicții, de exemplu originile dumneavoastră rasiale sau etnice, orientarea sexuală și convingerile religioase. Nu procesăm informații personale sensibile.


Colectăm informații de la terți? Nu colectăm nicio informație de la terți.


Cum procesăm informațiile dvs.? Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu acordul dumneavoastră. Prelucrăm informațiile dumneavoastră numai atunci când avem un motiv legal valabil pentru a face acest lucru. Aflați mai multe despre modul în care vă procesăm informațiile.


În ce situații și cu ce părți împărtășim informații personale? Putem partaja informații în situații specifice și cu anumite terțe părți. Aflați mai multe despre când și cu cine vă împărtășim informațiile personale.


Cum vă păstrăm informațiile în siguranță? Avem procese și proceduri organizatorice și tehnice adecvate pentru a vă proteja informațiile personale. Cu toate acestea, nicio transmisie electronică prin internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să ne evite măsurile de securitate și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice informațiile dvs. Aflați mai multe despre cum vă păstrăm informațiile în siguranță.


Care sunt drepturile tale? În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea de confidențialitate aplicabilă poate însemna că aveți anumite drepturi cu privire la informațiile dumneavoastră personale. Aflați mai multe despre drepturile dvs. de confidențialitate.


Cum vă exercitați drepturile? Cel mai simplu mod de a vă exercita drepturile este accesând https://taxconsultsv.ro/datarequest, sau contactându-ne direct. Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.


Doriți să aflați mai multe despre ceea ce facem cu orice informații pe care le colectăm? Consultați politica de confidențialitate în întregime.




1. CE INFORMAȚII COLECTAM ?

Informațiile personale pe care ni le dezvăluiți 


Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați.

Colectăm informații personale pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, atunci când participați la activitățile incluse in serviciile noastre sau în alt mod atunci când ne contactați.


Informații personale furnizate de dvs.

Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

• nume

• numere de telefon

• adrese de e-mail

• preferințele de contact


Informații sensibile.

Nu procesăm informații sensibile.


Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.


Informații colectate automat

Pe scurt: Unele informații, cum ar fi adresa dvs. de protocol de internet (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului, sunt colectate automat atunci când accesați Serviciile noastre.

Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile dvs. de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și despre utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, browserul și caracteristicile dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, adresele URL de referință, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre cum și când utilizați serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și pentru scopurile noastre interne de analiză și raportare.

La fel ca multe companii, colectăm informații și prin cookie-uri și tehnologii similare.

Informațiile pe care le colectăm includ:

• Jurnal și date de utilizare. Datele de jurnal și utilizare sunt informații legate de servicii, diagnostic, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele de jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informațiile despre dispozitiv, tipul browserului și setările și informațiile despre activitatea dvs. în Servicii (cum ar fi ștampilele de dată/ora asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le efectuați, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea de sistem, rapoarte de eroare (uneori numite „dup de setări hardware”).

• Date dispozitiv. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, datele acestui dispozitiv pot include informații precum adresa dvs. IP (sau serverul proxy), numerele de identificare a dispozitivului și a aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații despre configurația sistemului.

• Date despre locație. Colectăm date despre locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dvs., care pot fi fie precise, fie imprecise. Câte informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. De exemplu, este posibil să folosim GPS-ul și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. actuală (pe baza adresei dvs. IP). Puteți renunța la a ne permite să colectăm aceste informații fie prin refuzul accesului la informații, fie prin dezactivarea setării locației pe dispozitiv. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.

Informații colectate atunci când utilizați aplicațiile noastre Facebook. În mod implicit, accesăm informațiile de bază ale contului dvs. Facebook, inclusiv numele, adresa de e-mail, sexul, ziua de naștere, orașul actual și adresa URL a imaginii de profil, precum și alte informații pe care alegeți să le faceți publice. De asemenea, putem solicita acces la alte permisiuni legate de contul dvs., cum ar fi prieteni, check-in-uri și aprecieri, și puteți alege să ne acordați sau să ne interziceți accesul la fiecare permisiune individuală. Pentru mai multe informații despre permisiunile Facebook, consultați pagina de referință privind permisiunile Facebook.


2. CUM PRELUCRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu acordul dumneavoastră.

Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale:

• Pentru a furniza și facilita furnizarea de servicii către utilizator. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă oferi serviciul solicitat.

• Pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor/a oferi asistență utilizatorilor. Este posibil să procesăm informațiile dumneavoastră pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră și pentru a rezolva eventualele probleme pe care le-ați putea avea cu serviciul solicitat.

• Pentru a vă trimite informații administrative. Putem prelucra informațiile dumneavoastră pentru a vă trimite detalii despre produsele și serviciile noastre, modificări ale termenilor și politicilor noastre și alte informații similare.

• Pentru a vă procesa comenzile. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile, plățile, retururile și schimburile efectuate prin intermediul Serviciilor.

• Pentru a activa comunicațiile de la utilizator la utilizator. Putem prelucra informațiile dumneavoastră dacă alegeți să utilizați oricare dintre ofertele noastre care permit comunicarea cu un alt utilizator.

• Pentru a solicita feedback. Vă putem prelucra informațiile atunci când este necesar pentru a solicita feedback și pentru a vă contacta cu privire la utilizarea Serviciilor noastre.

• Pentru a vă trimite comunicări de marketing și promoționale. Putem procesa informațiile personale pe care ni le trimiteți în scopurile noastre de marketing, dacă acest lucru este în conformitate cu preferințele dvs. de marketing. Puteți renunța oricând la e-mailurile noastre de marketing. Pentru mai multe informații, consultați CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENȚIALITATE?' de mai jos.

• Pentru a vă oferi publicitate direcționată. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a dezvolta și afișa conținut personalizat și publicitate adaptată intereselor dvs., locației și multe altele.

• Pentru a ne proteja Serviciile. Este posibil să vă procesăm informațiile ca parte a eforturilor noastre de a menține Serviciile noastre în siguranță și securizate, inclusiv monitorizarea și prevenirea fraudei.

• Pentru a identifica tendințele de utilizare. Este posibil să procesăm informații despre modul în care utilizați Serviciile noastre pentru a înțelege mai bine cum sunt utilizate, astfel încât să le putem îmbunătăți.

• Pentru a determina eficacitatea campaniilor noastre de marketing și promovare. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a înțelege mai bine cum să oferim campanii de marketing și promoționale cât mai relevante pentru dvs.

• Pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane. Putem prelucra informațiile dumneavoastră atunci când este necesar pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane, cum ar fi pentru a preveni vătămările.


3. CARE SUNT BAZELE JURIDICE PE CARE NE BAZAM PENTRU PROCESAREA INFORMAȚIILOR DVS.?

Pe scurt: Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valabil (adică un temei legal) pentru a face acest lucru în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dvs., pentru a respecta legile, pentru a vă oferi servicii pentru a intra sau ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele comerciale legitime.

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) ne solicită să explicăm bazele legale valabile pe care ne bazăm pentru a vă prelucra informațiile personale. Ca atare, iată următoarele baze legale necesare pentru a vă prelucra informațiile personale:

• Consimțământ. Putem prelucra informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea (adică consimțământul) de a vă folosi informațiile personale într-un anumit scop. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment. Aflați mai multe despre retragerea consimțământului dvs.

• Executarea unui Contract. Putem prelucra informațiile dumneavoastră personale atunci când considerăm că este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră, inclusiv furnizarea Serviciilor noastre sau la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră.

• Interese legitime. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când considerăm că este necesar în mod rezonabil pentru a ne atinge interesele comerciale legitime și acele interese nu depășesc interesele și drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale. De exemplu, este posibil să procesăm informațiile dumneavoastră personale pentru a:

 • Trimite utilizatorilor informații despre oferte speciale și reduceri la produsele și serviciile noastre

 • Dezvolta și afișa conținut publicitar personalizat și relevant pentru utilizatorii noștri

 • Analiza modul în care sunt utilizate Serviciile noastre, astfel încât să le putem îmbunătăți pentru a implica și păstra utilizatorii

 • Sprijini activitățile noastre de marketing

 • Diagnostica problemele și/sau preveni activitățile frauduloase

 • Înțelege modul în care utilizatorii noștri folosesc produsele și serviciile noastre, astfel încât să putem îmbunătăți experiența utilizatorului

• Obligații legale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi cooperarea cu un organism de aplicare a legii sau agenție de reglementare, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale sau dezvăluirea informațiilor dvs. ca probă în litigiile în care suntem implicați.

• Interese vitale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru a vă proteja interesele vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situații care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane.


4. CÂND ȘI CU CINE PARTAJAM INFORMAȚII PERSONALE?

Pe scurt: putem partaja informații în situații specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele terțe părți.

Este posibil să fie nevoie să partajăm informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:

• Transferuri de proprietate a companiei. Putem împărtăși sau transfera informațiile dumneavoastră în legătură cu sau în timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzarea activelor companiei, finanțarea sau achiziția întregii sau a unei părți a afacerii noastre către o altă companie.


5. FOLOSIM COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMARIRE?

Pe scurt: Este posibil să folosim module cookie și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.

Este posibil să folosim module cookie și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi semnalizatoarele web și pixelii) pentru a colecta informații atunci când interacționați cu Serviciile noastre.

Unele tehnologii de urmărire online ne ajută să menținem securitatea Serviciilor noastre. prevenirea accidentelor. remediați erori. salvați-vă preferințele și ajutați-vă cu funcțiile de bază ale site-ului.

De asemenea, permitem terților și furnizorilor de servicii să utilizeze tehnologii de urmărire online în Serviciile noastre pentru analize și publicitate, inclusiv pentru a ajuta la gestionarea și afișarea reclamelor, pentru a adapta reclamele la interesele dvs. sau pentru a trimite mementouri privind coșul de cumpărături abandonat (în funcție de preferințele dvs. de comunicare). Terții și furnizorii de servicii își folosesc tehnologia pentru a oferi publicitate despre produse și servicii adaptate intereselor dumneavoastră, care pot apărea fie pe Serviciile noastre, fie pe alte site-uri web.

Informații specifice despre modul în care folosim astfel de tehnologii și despre cum puteți refuza anumite module cookie sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile.


6. OFERIM PRODUSE BAZATE PE INTELIGENTĂ ARTIFICIALĂ?

Pe scurt: oferim produse, funcții sau instrumente alimentate de inteligență artificială, învățare automată sau tehnologii similare.

Ca parte a Serviciilor noastre, oferim produse, caracteristici sau instrumente alimentate de inteligență artificială, teaming de mașini sau tehnologii similare (colectiv, „Produse Al”). Aceste instrumente sunt concepute pentru a vă îmbunătăți experiența și pentru a vă oferi soluții inovatoare. Termenii din această politica de confidențialitate guvernează utilizarea de către dumneavoastră a Produselor Al în cadrul Serviciilor noastre.

Utilizarea tehnologiilor Al

Furnizăm Produsele Al prin furnizori de servicii terți („Furnizori de servicii Al”). inclusiv Google Cloud Al. După cum este subliniat în această Notificare de confidențialitate. Intrările, ieșirile și informațiile dvs. personale vor fi preluate și procesate de acești Furnizori de servicii Al pentru a vă permite utilizarea Produselor noastre Al în scopurile descrise în „CARE SUNT BAZELE JURIDICE PE CARE NE BAZAM PENTRU PROCESAREA INFORMAȚIILOR DVS.”.


Produsele noastre AI

Produsele noastre AI sunt proiectate pentru următoarele funcții:

• roboți AI

• Automatizare AI


Cum vă prelucrăm datele folosind AI

Toate informațiile personale procesate folosind Produsele noastre AI sunt tratate în conformitate cu politica noastră de confidențialitate și cu acordul nostru cu terții. Acest lucru asigură o securitate ridicată și vă protejează informațiile personale pe tot parcursul procesului, oferindu-vă liniște sufletească în ceea ce privește siguranța datelor dvs.


7. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Păstrăm informațiile dumneavoastră atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile prezentate în acest document, sau atât timp cât prevede legea. Vom păstra informațiile dumneavoastră cu caracter personal doar atât timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această politica de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă mai lungă de păstrare este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințe fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din această notificare nu va cere să păstrăm informațiile dumneavoastră personale pentru mai mult de 6 luni.


Atunci când nu avem nevoie de afaceri legitime în desfășurare de a vă procesa informațiile personale, vom șterge sau anonimiza aceste informații,

Sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dumneavoastră personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vă vom stoca în siguranță informațiile personale și le vom izola de orice procesare ulterioară până când este posibilă ștergerea.


8. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

Pe scurt: Ne propunem să vă protejăm informațiile personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizatorică și tehnică.


Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizaționale adecvate și rezonabile menite să protejeze securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de a vă securiza informațiile, nicio transmisie electronică prin Internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așadar nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să ocolească sistemele noastre de securitate și să colecteze ilegal, să acceseze, să fure sau să modifice informațiile dumneavoastră. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile personale, transmiterea informațiilor personale către și de la Serviciile noastre se face pe propriul risc. Trebuie să accesați Serviciile noastre numai într-un mediu securizat.


9. CULEGEM INFORMAȚII DESPRE MINORI?

Pe scurt: nu colectăm cu bună știință date de la sau nu le comercializăm copiilor sub 18 ani.


Nu colectăm, solicităm cu bună știință date de la sau nu comercializăm copiilor sub 18 ani și nici nu vindem cu bună știință astfel de informații personale.

Prin utilizarea Serviciilor, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și sunteți de acord cu utilizarea Serviciilor de către acest minor dependent. Dacă aflăm că informațiile personale de la utilizatorii cu vârsta mai mică de 18 ani au fost colectate, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge prompt astfel de date din înregistrările noastre. Dacă ați luat cunoștință de orice date pe care le-am putut colecta de la copii sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la dpo@taxconsultsv_ro.


10. CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENTIALITATE?

Pe scurt: în unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE), Regatul Unit (Marea Britanie) și Elveția, aveți drepturi care vă permit un acces mai mare la informațiile dvs. personale și un control mai mare asupra acestora. Vă puteți revizui, modifica sau închide contul în orice moment, în funcție de țara, provincia sau statul de reședință.


În unele regiuni (cum ar fi SEE, Regatul Unit și Elveția), aveți anumite drepturi în temeiul legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita acces și de a obține o copie a informațiilor dumneavoastră personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) pentru a restricționa prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale; (iv) dacă este cazul, la portabilitatea datelor; și (v) să nu fie supus luării deciziilor automate. În anumite circumstanțe, este posibil să aveți și dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră personale. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „CUM PUTEȚI NE CONTACTA ÎN PRIVIND ACEST ANUNȚ?” de mai jos.

Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Dacă vă aflați în SEE sau Regatul Unit și credeți că prelucrăm ilegal informațiile dumneavoastră cu caracter personal, aveți, de asemenea, dreptul de a vă plânge autorității de protecție a datelor din statul dumneavoastră membru sau autorității de protecție a datelor din Regatul Unit.

Dacă vă aflați în Elveția, puteți contacta Comisarul Federal pentru Protecția Datelor și Informații.


Retragerea consimțământului dumneavoastră: Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a vă prelucra informațiile personale, aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA POLITICA DE CONFIDENTIALITATE?” de mai jos.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acesteia și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul.


Renunțarea la comunicările de marketing și promoționale: Vă puteți dezabona de la comunicările noastre de marketing și promoționale în orice moment, răspunzând „STOP” sau „DEZABONARE” la mesajele SMS pe care le trimitem sau contactându-ne folosind detaliile furnizate în secțiunea „CUM PUTEȚI NE CONTACTA ÎN PRIVIND ACEST ANUNȚ?” de mai jos. Veți fi apoi eliminat din listele de marketing. Cu toate acestea, este posibil să comunicăm în continuare cu dvs. - de exemplu, pentru a vă trimite mesaje legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dvs., pentru a răspunde solicitărilor de servicii sau în alte scopuri non-marketing.


Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor Web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să setați browserul pentru a elimina cookie-urile și pentru a respinge cookie-urile. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre.

Dacă aveți întrebări sau comentarii despre drepturile dumneavoastră de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la privacy@taxconsultsv.ro.


11. GESTIONAREA CARACTERISTICILOR DO-NOT-TRACK

Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare și aplicații mobile includ o funcție Do-Not-Track (DNT’) sau o setare pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu avea date despre activitățile dvs. de navigare online monitorizate și colectate. În această etapă, nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele browserului DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă se adoptă un standard de urmărire online pe care trebuie să-l respectăm în viitor, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei politici de confidențialitate.


12. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEASTA POLITICA DE CONFIDENTIALITATE?

Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare după cum este necesar pentru a rămâne în conformitate cu legile relevante.


Actualizarea acestui document este posibilă ori de câte ori este nevoie. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată actualizată „Revizuită” în partea de sus a acestei Notificări de confidențialitate. Dacă aducem modificări semnificative la această Notificare de confidențialitate, vă putem notifica fie publicând în mod vizibil o notificare cu privire la astfel de modificări, fie trimițându-vă direct o notificare. Vă încurajăm să examinați frecvent această Notificare de confidențialitate pentru a fi informat despre modul în care vă protejăm informațiile.


13. CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA POLITICA DE CONFIDENTIALITATE?


Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la acest document, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor (DPO) prin e-mail la dpo@taxconsultsv.ro, telefonic la +403………. sau ne puteți contacta prin poștă la:


Tax Consult SRL

Responsabil cu protecția datelor


Suceava, Suceava 720017

România


14. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTAM DE LA DVS.?

În baza legilor aplicabile din țara dumneavoastră, este posibil să aveți dreptul de a solicita acces la informațiile personale pe care le colectăm de la dumneavoastră, detalii despre modul în care le-am procesat, sa corectați inexactitățile sau sa ștergeți informațiile dvs. personale. De asemenea, este posibil să aveți dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea de către noi a informațiilor dumneavoastră personale. Aceste drepturi pot fi limitate în anumite circumstanțe de legea in vigoare. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să vizitați:  https://taxconsultsv.ro/dataaccessrequest .