SERVICII COMPLETE DE CONTABILITATE pentru Societăți, PFA-uri, ONG-uri
Servicii pentru Societăți comerciale
- Înregistrarea contabilă, cronologică și sistematică a documentelor primare justificative în conformitate cu prevederile legale și standardele contabilității, respectiv verificarea înregistrărilor care au fost efectuate din evidența primară a clientului;
- Consiliere în întocmirea documentelor contabile primare;
- Introducerea și prelucrarea datelor (solduri inițiale, rulaje, solduri parteneri, clienți, situații datorii) într-un soft de contabilitate;
- Evidența mijloacelor fixe și calculul amortizării acestora;
- Înregistrarea în evidența contabilă a conturilor de trezorerie (bănci, casă, avansuri de trezorerie), respectiv verificarea înregistrărilor care au fost efectuate din evidența primară a clientului;
- Întocmirea lunară a registrului jurnal și a altor situații contabile prevăzute de legislția în vigoare;
- Întocmirea jurnalelor de vânzări și cumpărări TVA;
- Întocmirea balanței contabile lunare;
- Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale și comunicarea sumelor de plată către client;
- Calculul, întocmirea și depunerea decontului de taxă pe valoare adăugată aferent perioadei fiscale (lunare/trimestriale) - declarațiile 300, 390, 394;
- Calculul, întocmirea și depunerea declarațiilor privind impozitul pe profit/ impozitul specific/ impozitul pe veniturile microîntreprinderii - declarațiile 100, 101;
- Întocmirea și depunerea declarației SAF-T;
- Completarea registrului de evidență fiscală;
- Consultanță la întocmirea de hotărâri AGA pentru ridicare dividende;
- Calculul impozitului pe dividende, întocmirea și depunerea declarațiilor privind impozitul pe dividende;
- Calculul, întocmirea și depunerea declarațiilor privind impozitele cu reținere la sursă;
- Evidența analitică și sintetică a clienților și furnizorilor;
- Consultanță în cazul controalelor instituțiilor statului;
- Verificarea rezultatelor din listele de inventariere;
- Interpretarea rezultatelor activității economice a firmei;
- Reglarea fișei plătitor la Administrația Financiară;
- Adiminstrarea SPV - Accesare SPV pentru notificări, certificate fiscale;
- Întocmirea, certificarea și depunerea situațiilor financiare anuale și semestriale;
- Consultanță contabilă și fiscală specializată pentru compania dvs.
Servicii pentru PFA
- Întocmirea Declarației 220 privind venitul estimat;
- Întocmirea Declarației 200 privind venitul realizat;
- Înregistrarea cronologică a documentelor contabile primare folosind software specializat;
- Completarea registrului de încasări și plăți și a Registrului inventar;
- Verificarea rezultatelor din listele de inventariere;
- Întocmirea și depunerea Decontului de TVA (300) lunar sau trimestrial;
- Întocmirea și depunerea Declarației 394 privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național;
- Întocmirea și depunerea Declarației recapitulative privind livrările/achizițiile intracomunitare de bunuri (390);
- Întocmirea și depunerea Declarației de înregistrare fiscală/Declarației de mențiuni (070),
- Calculul anual al impozitului pe venit și declararea acestuia;
- Consultanță privind întocmirea documentelor justificative primare;
- Consultanță pentru formularea răspunsurilor la adresele de la ANAF;
- Consultanță și reprezentare în controale tematice sau inopinate;
- Consultanță contabilă și fiscală specializată aferentă PFA-ului dvs.
Servicii pentru ONG
- Înregistrarea cronologică a documentelor primare, în funcție de scopul patrimonial sau fără scop patrimonial al activității;
- Închiderea conturilor de venituri și cheltuieli, pe fiecare tip de activitate în parte;
- Calculul impozitului pe profit pentru activitățile cu scop patrimonial;
- Întocmirea și depunerea Decontului de TVA (300) lunar sau trimeistrial - dacă este cazul;
- Întocmirea și depunerea Declarației 394 privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național - dacă este cazul;
- Întocmirea și depunerea Declarației recapitulative privind livrările/achizițiile intracomunitare de bunuri (390) - dacă este cazul;
- Verificarea periodică a fișelor de plătitor din evidența ANAF și reglarea acestora - dacă este cazul;
- Completarea la zi a registreloe contabile obligatorii;
- Întocmirea și depunerea altor declarații trimiestriale, semestriale și anuale;
- Întocmirea și certificarea situațiilor financiare anuale;
- Consultanță contabilă și fiscal specializată aferentă ONG-ului dvs.
Servicii contabile diverse
- Asigurăm refacerea și aducerea la zi a contabilității pentru societățile a căror evidență contabilă nu este la zi, este incompletă ori nu a fost ținută o perioadă de timp.
Analiza financiară
- Analiza cash flow-ului, a planului de afaceri și a bilanțului prescurtat pentru a vă ajuta să vă cunoașteți poziția firmei și strucutra finaniciară.