SERVICII COMPLETE DE CONTABILITATE pentru Societăți, PFA-uri, ONG-uri

Servicii pentru Societăți comerciale

  • Înregistrarea contabilă, cronologică și sistematică a documentelor primare justificative în conformitate cu prevederile legale și standardele contabilității, respectiv verificarea înregistrărilor care au fost efectuate din evidența primară a clientului;
  • Consiliere în întocmirea documentelor contabile primare;
  • Introducerea și prelucrarea datelor (solduri inițiale, rulaje, solduri parteneri, clienți, situații datorii) într-un soft de contabilitate;
  • Evidența mijloacelor fixe și calculul amortizării acestora;
  • Înregistrarea în evidența contabilă a conturilor de trezorerie (bănci, casă, avansuri de trezorerie), respectiv verificarea înregistrărilor care au fost efectuate din evidența primară a clientului;
  • Întocmirea lunară a registrului jurnal și a altor situații contabile prevăzute de legislția în vigoare;
  • Întocmirea jurnalelor de vânzări și cumpărări TVA;
  • Întocmirea balanței contabile lunare;
  • Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale și comunicarea sumelor de plată către client;
  • Calculul, întocmirea și depunerea decontului de taxă pe valoare adăugată aferent perioadei fiscale (lunare/trimestriale) - declarațiile 300, 390, 394;
  • Calculul,  întocmirea și depunerea declarațiilor privind impozitul pe profit/ impozitul specific/ impozitul pe veniturile microîntreprinderii - declarațiile 100, 101;
  • Întocmirea și depunerea declarației SAF-T;
  • Completarea registrului de evidență fiscală;
  • Consultanță la întocmirea de hotărâri AGA pentru ridicare dividende;
  • Calculul impozitului pe dividende, întocmirea și depunerea declarațiilor privind impozitul pe dividende;
  • Calculul, întocmirea și depunerea declarațiilor privind impozitele cu reținere la sursă;
  • Evidența analitică și sintetică a clienților și furnizorilor;
  • Consultanță în cazul controalelor instituțiilor statului;
  • Verificarea rezultatelor din listele de inventariere;
  • Interpretarea rezultatelor activității economice a firmei;
  • Reglarea fișei plătitor la Administrația Financiară;
  • Adiminstrarea SPV - Accesare SPV pentru notificări, certificate fiscale;
  • Întocmirea, certificarea și depunerea situațiilor financiare anuale și semestriale;
  • Consultanță contabilă și fiscală specializată pentru compania dvs.

Servicii pentru PFA

  • Întocmirea Declarației 220 privind venitul estimat;
  • Întocmirea Declarației 200 privind venitul realizat;
  • Înregistrarea cronologică a documentelor contabile primare folosind software specializat;
  • Completarea registrului de încasări și plăți și a Registrului inventar;
  • Verificarea rezultatelor din listele de inventariere;
  • Întocmirea și depunerea Decontului de TVA (300) lunar sau trimestrial;
  • Întocmirea și depunerea Declarației 394 privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național;
  • Întocmirea și depunerea Declarației recapitulative privind livrările/achizițiile intracomunitare de bunuri (390);
  • Întocmirea și depunerea Declarației de înregistrare fiscală/Declarației de mențiuni (070),
  • Calculul anual al impozitului pe venit și declararea acestuia;
  • Consultanță privind întocmirea documentelor justificative primare;
  • Consultanță pentru formularea răspunsurilor la adresele de la ANAF;
  • Consultanță și reprezentare în controale tematice sau inopinate;
  • Consultanță contabilă și fiscală specializată aferentă PFA-ului dvs.

Servicii pentru ONG

  • Înregistrarea cronologică a documentelor primare, în funcție de scopul patrimonial sau fără scop patrimonial al activității;
  • Închiderea conturilor de venituri și cheltuieli, pe fiecare tip de activitate în parte;
  • Calculul impozitului pe profit pentru activitățile cu scop patrimonial;
  • Întocmirea și depunerea Decontului de TVA (300) lunar sau trimeistrial - dacă este cazul;
  • Întocmirea și depunerea Declarației 394 privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național - dacă este cazul;
  • Întocmirea și depunerea Declarației recapitulative privind livrările/achizițiile intracomunitare de bunuri (390) - dacă este cazul;
  • Verificarea periodică a fișelor de plătitor din evidența ANAF și reglarea acestora - dacă este cazul;
  • Completarea la zi a registreloe contabile obligatorii;
  • Întocmirea și depunerea altor declarații trimiestriale, semestriale și anuale;
  • Întocmirea și certificarea situațiilor financiare anuale;
  • Consultanță contabilă și fiscal specializată aferentă ONG-ului dvs.

Servicii contabile diverse

  • Asigurăm refacerea și aducerea la zi a contabilității pentru societățile a căror evidență contabilă nu este la zi, este incompletă ori nu a fost ținută o perioadă de timp.

Analiza financiară

  • Analiza cash flow-ului, a planului de afaceri și a bilanțului prescurtat pentru a vă ajuta să vă cunoașteți poziția firmei și strucutra finaniciară.